Eden Strona Główna




Poprzedni temat «» Następny temat
Baza Forów
Autor Wiadomość
goldblooded



gram na
berrylane, tinseltown, leavenworth

o sobie
sometimes our blood runs with gold

kontakt najlepiej przez gg


Wysłany: 2017-08-02, 14:48   Baza Forów

baza forów

Dzięki poniższym spisom, teraz szukając miejsca do gry zamiast odwiedzać poszczególne działy i tematy wszystkich reklamujących się u nas forów, wystarczy przescrollować sobie udostępnione przez nas listy, zapoznać się z fabułą i szybko wybrać coś dla siebie.

Do administratorów: jeśli chcecie, by w bazie widniał inny opis lub macie gotowy banner (150px na 300px), wyślijcie dane do kogokolwiek z ekipy, a zostaną tutaj umieszczone.


Odnośniki bezpośrednio prowadzące do poniższych postów bazy forów:
  
[Profil]
    [prezentacja] [warsztat graficzny] [warsztat techniczny]
   Podziel się na:  
goldblooded



gram na
berrylane, tinseltown, leavenworth

o sobie
sometimes our blood runs with gold

kontakt najlepiej przez gg


Wysłany: 2017-08-02, 14:49   

fora na podstawie

czarodzieje
9.10.2009
Wszystkim wydawało się, że ten rok w Hogwarcie będzie dużo spokojniejszy niż poprzednie, ze względu na brak wymian międzyszkolnych. Nic bardziej mylnego!
Po powrocie do szkoły zaburzenia magii, które towarzyszyły uczniom już podczas letnich wakacji w Grecji, stają się coraz silniejsze – zdarza się nawet, że bardzo wprawni czarodzieje mają problem z rzuceniem prostych zaklęć. Kolejne nadchodzące z Hogwartu wiadomości są jeszcze bardziej niepokojące – pojawiają się problemy z działaniem sufitu w Wielkiej Sali, portrety zapominają haseł, Tiara Przydziału zupełnie wariuje i co gorsza - słabną bariery zabezpieczające szkołę.
W Hogwarcie panuje nerwowa atmosfera - wszyscy zastanawiają się co jest powodem tych nagłych problemów i co zrobić, żeby je opanować. Sprawa nie jest jednak taka prosta, a czas nie jest ich sprzymierzeńcem. Problemy zamku zaczynają odbijać się także na dorosłych - skutki zaburzeń magii odczuwają w pracy, a codzienne życie przynosi nowe wyzwania, gdy kolejne zaklęcia nie przynoszą żadnych efektów. Czy czarodziejom uda się odnaleźć przyczynę dziwnych zakłóceń i odwrócić szkody nim będzie za późno?

Minął rok od pamiętnej Bitwy o Hogwart zakończonej pokonaniem Lorda Voldemorta. Wszystkie horkruksy zostały zniszczone, jednak za ogromną cenę życia wielu osób. Hogwart obrócił się niemal w ruinę na skutek bitewnych potyczek. Na szczęście udało się odbudować zamek, zaś od kiedy na czele szkoły stanęła Minerwa McGonagall życie młodych adeptów magii wróciło do normalności. Wciąż nie można jednak powiedzieć, że nastały spokojne czasy. Obecny minister Kingsley Shacklebolt zmaga się z silną konkurencją, która chce przejąć jego stanowisko. Wśród politycznych rywali są zarówno zwolennicy silnych, bezkompromisowych rządów jak i ci, którym nie jest na rękę ponowne zrównanie w prawach czarodziejów czystokrwistych i tych którzy nie mogą się wykazać odpowiednim pochodzeniem. Środowisko śmierciożerców również pozostaje podzielone. Chociaż większość z nich udało się wtrącić w mury Azkabanu, na wolności wciąż pozostała grupa dawnych popleczników Lorda Voldemorta. Pozbawieni przywódcy zmuszeni są działać na własną rękę dążąc stopniowo do zjednoczenia. Chociaż wśród nich nie brakuje ambitnych jednostek tytuł następcy Czarnego Pana wciąż pozostaje nieobsadzony. Powoli na jaw zaczynają wychodzić kolejne mroczne sekrety potęgi tego czarnoksiężnika. Już teraz wiadomo, że dążył on do całkowitego podporządkowania sobie mugoli dokonując rzeczy naprawdę strasznych. W jego wizjach przyszłości ten kto posiadał czystą krew czarodziejów był panem dla ludzi niemagicznych. Świat panujących i świat służących. Realizację tych planów przerwała jego śmierć, ale wciąż przecież istnieje spory dorobek jego dokonań. Nie trudno zatem o naśladowców, którzy będą chcieli zajść jeszcze dalej, osiągnąć jeszcze więcej. Nie jest ich wielu, ale stają się coraz silniejsi. Coraz bardziej nerwową atmosferę podsycają wygnańcy, którzy najwięcej stracili po upadku Lorda Voldemorta. To przede wszystkim ci, którzy przyłączyli się do niego z chęci zysku i władzy. Buntownicy ukrywający się gdzieś w niezbadanych podziemiach ulicy Pokątnej i Śmiertelnego Nokturnu dokonują coraz liczniejszych napaści i rabunków chcąc stanowczo zaprotestować przeciw obecnym rządom. Coraz trudniej ukryć Ministerstwu Magii, że nie kontroluje już powstającego bałaganu. Czy ten chaos może zaprowadzić świat magiczny do kolejnego zagrożenia? Czy seria tajemniczych zaginięć mugoli to tylko niefortunny zbieg okoliczności?

petersburg
październik 2010
„I dni pełne mroku i strachu nastały pod panowaniem Agrafeny Obłąkanej. I świat magiczny rozkwitł na nowo, przyoblekając żałobne barwy. I wzgórza krwią spłynęły, nieodwracalnie barwiąc trawy szkarłatem. I księgi zapełniane były inkantacjami rozpalającymi pożogę w żyłach przy ich wypowiadaniu. I całe pokolenia czarodziejów na wieki zapomniały, czym jest spokój, czym jest czysta magia, czym sprawiedliwość i słuszna kara. I stoły zastawiane były kielichami krwi pełnymi. I co wieczór brat zarzynać miał brata. I nie chroniłaby cię twoja godność, ni góry rubli, za którymi mógłbyś się schować, ni przekonania, które więziła ci w gardle, nim zdołałbyś je wyartykułować. I lata mijały, obracając się w dziesiątki dekad, nim ktokolwiek odważył się położyć kres krwawej tyranii Szalonej Wiedźmy. Lecz obrońcy, choć długo zwlekali, wyszli z ukrycia, niosąc światło nowego początku, przywracając pamięć czarodziejskiej tożsamości nieprzyodzianej karmazynową posoką, obiecując pisanie historii z każdym, kto zapragnie ją tworzyć. I już na zawsze trzy nazwiska – Aristov, Kuragin, Romanov – oznaczać miały harmonię. Harmonię do dziś zachowaną pod pieczą Starszyzny”.
Historie sprzed wieków przekazywane z ust do ust w niezmienionych wersjach. Traktujące o barbarzyństwie Agrafeny Obłąkanej, o bohaterstwie założycieli Starszyzny, o upadku „prawdziwej” magii i jej misternym odtwarzaniu przez następnych kilka dekad. Historie skrupulatnie przez lata wykładane w murach Akademii Koldovstoretz, z ogromną pasją tłoczone w głowy młodych adeptów sztuk magicznych. Historie rozpalające serca wszystkich z taką samą mocą, jak potężne zaklęcia tworzone przez Szaloną Wiedźmę. Historie napędzające nienawiść i budzące coraz więcej wątpliwości. Splatające przeszłość, teraźniejszość i przyszłość w ciąg wydarzeń nakładających się na siebie i, ostatecznie, niemal wcale nie różniących.
Prawda oczyści wszystkich.

Może słyszeliście, a może nie... Ale gdzieś z błoni wydobywa się cicha melodia. Z każdą jednak sekundą rozbrzmiewa coraz głośniej i głośniej. Nieznane nuty atakują każdego ucznia, dorosłego, skrzata na swojej drodze. Nawet duchy poddają się jej urokowi. Idą wszyscy w ramię w ramię. Idą byleby tylko muzyka nie przestała grać. Czyści. Mieszańce. Brudni. Każdy dumny. Każdy gotowy. Bo ten dzień nadszedł. Dzień, kiedy magia wiedzie ich ku nieznanemu przeznaczeniu. Przyłączysz się?

morsmordre
16.07.2015
Anglia, rok 1955 Mugolskie wojny światowe wstrząsnęły również światem czarodziejów; konflikt, którego czarodzieje nie potrafili pojąć, ciągnął za sobą ogrom nieszczęść, zniszczenia i śmierci. Niektórzy angażowali się w nie czynnie, broniąc Wielkiej Brytanii przed zniszczeniem. Mugole stanowili inny świat, konflikty o granice, wyższość jednych narodowości nad innymi, nie interesowały czarodziejów. Czarodzieje chcieli jedynie pokoju. Magia była sporym wsparciem podczas bitwy o Anglię. Groza była tym większa, że daty II wojny światowej zbiegły się z datami wojny z Gellertem Grindewaldem, czarnoksiężnikiem, który w imię rzekomego większego dobra zapragnął zapanować nad światem mugoli i wyprowadzić czarodziejów z ukrycia. Plan ten, jakże szalony i zbrodniczy, miał zostać dokonany przy pomocy trzech tajemniczych artefaktów zwanymi Insygniami Śmierci. Grindelwald zdołał zdobyć Czarną Różdżkę, odebrał ją wytwórcy różdżek Gregorowiczowi, a przy jej pomocy siał terror wzdłuż i wszerz Europy, zdobywając kolejne wpływy. Jako pierwszą podporządkował sobie Bułgarię. Znamiennym był pojedynek, który odbył się w 1945 roku pomiędzy nim a Albusem Dumbledorem, jego dawnym przyjacielem i wyjątkowo utalentowanym czarodziejem. Grindewald zabił Albusa, a siedem lat później na skutek wynegocjowanego z Ministerstwem Magii pokoju, przejął zwierzchnictwo nad Hogwartem. Hogwart pod wodzą Grindelwalda podupadł. Niektóre rodziny, zwłaszcza słabszej krwi, zabrały swoje dzieci ze szkoły. Zaczęto w niej uczyć czarnej magii, wprowadzono wojskowy dryl na wzór wschodniego Durmstrangu. Grindelwald jednak rzeczywiście ucichł... Nic nie słychać o Tomie Riddle, lecz jego bliscy znajomi, ludzie, którymi się otaczał w szkole, wiedzą, że mieszka w Anglii. O tajemniczych Rycerzach Walpurgii krążą plotki przez wielu uznawane za czcze teorie spiskowe. Wciąż panuje chaos po wojennej zawierusze; wykorzystują to bandyci, ulice nie są bezpieczne. Panuje pokój, lecz nastroje nie są spokojne – coś wisi w powietrzu, choć trudno do końca wyczuć, czym to pachnie...

Dragon Ball: Another Universe to świat, jaki powstał w wyniku ingerowania we właściwy przepływ Czasu. Grupa bliżej znana jako "Łamacze Czasu", wyrządziła wiele szkód, używając stworzonych przez siebie Wehikułów Czasu. Zmiany w przeszłości, jakie przez nich nastąpiły, spowodowały powstawanie Odłamów Czasu, które później przekształciły się w nowe, zupełnie inne Linie Czasowe. "Another Universe" jest właśnie jednym z takich światów...

mortis
11.01.2016
Mortis to roleplay potterowski osadzony w realiach dwudziestolecia międzywojennego w Wielkiej Brytanii. W państwach europejskich władzę przejmują rządy totalitarne, Hitler został już kanclerzem Niemiec, a komuniści przejęli władzę w Rosji. Lata 30. XX wieku to tak naprawdę czas narodzin nowej epoki, budującej się nie jak to bywało do tej pory w bólu, ale w rytmie foxtrota, jazzu i swingu. Świat powoli dochodził do siebie po nie tak dawno zakończonej Pierwszej Wojnie Światowej i choć największym problemem państw był ogólnoświatowy kryzys ekonomiczny - ludzie wchodzili w epokę nocnego życia i wiecznej zabawy. Rozwój miast zapoczątkowany w poprzednim stuleciu zaczął mieć znaczący wpływ na życie mieszkańców, przyciągając do siebie grono młodych i ciekawych nowego ludzi. Miasta zaczęły się więc zapełniać, społeczeństwo tonęło w poczuciu anonimowości, dostępie do szeregu dóbr, samodzielności i niezależności, jakich nie mogli zaznać wcześniej. Był to przede wszystkim okres buntu wobec wszelkich wartości obowiązujących w poprzednich dekadach, przejawiający się tak naprawdę we wszystkich dziedzinach życia. W świecie czarodziejów po wojnie można było zobaczyć, dużo wyraźniej niż wcześniej, rozwarstwienie. Przede wszystkim, coraz bardziej widoczny był podział na rodziny tradycyjne, bardzo staroświeckie i przykładające bardzo dużą wagę do statusu krwi, jak i pewnych norm wyuczonych przez wieki. Ich przeciwieństwem były rodziny, które ruszyły do przodu i poddały się wirowi lat trzydziestych, który wprowadzał powiew świeżości w ich życia. Nie bez znaczenia był fakt, iż większość tych chętnych do zmian i równości rodzin nie miała nawet szans znaleźć się w Skorowidzu Czystości Krwi. Sama lista wywołała bardzo dużo zamieszania, które jeszcze bardziej rozzłościły i zwaśniły konkurujące między sobą rodziny.

Chyba nikt nie spodziewał się takich informacji! Podajemy je jako pierwsi. Podobno istnieje kolejna część przepowiedni, która kiedyś napawała takim przerażeniem, dotyczyła ona Harry'ego Pottera i Lorda Voldemorta, natomiast nie wiadomo jeszcze dokładnie czego może dotyczyć. Przecież każdy dokładnie widział jak Czarny Pan umiera pozostawiając po sobie jedynie przykre wspomnienia, a świat czarodziejów na zawsze uwalnia się od jego rządów. Czego jednak mogłaby dotyczyć? O kogo tym razem mogłoby chodzić? Czyżby cała rodzinna Potterów była obłożona klątwą i miała przyciągać do siebie nieszczęścia? Jak wiadomo najstarszy syn Potter'ów w tym roku rozpocznie ostatni rok Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart, a w szkole jest jeszcze dwójka jego rodzeństwa.

Zbliżają się mroczne, niespokojne czasy. Nikt nie wie, co przyniesie następny dzień. I jak zwykle podczas takich wielkich zmian, to zwykli ludzie cierpią najbardziej. Czy znajdzie się ktoś, kto będzie chciał ich ochronić? Bohaterowie są teraz potrzebni bardziej niż kiedykolwiek, aby stanąć twarzą w twarz z nadchodzącymi dniami. Zarówno ci z supermocami, jak i zwykli ludzie, którzy znaleźliby w sobie tyle heroizmu, by stanąć w obronie niewinnych. Jednak nie każdego interesują losy świata. Są też tacy, którzy nie chcą ratować żyć tych, od których doznali jedynie krzywd. Innych zaś bardziej interesuje znienawidzone rodzeństwo, które zignorowało kolejkę do tronu, zgarniając władzę dla siebie. A czy mało takich, dla których ludzie to jedynie kurz i przeszkoda do osiągnięcia celu? Tyle różnych powodów, by ostatecznie skończyć na tej samej ścieżce - losie złoczyńcy. I kto się nie zgodzi, że bywa on często zdecydowanie ciekawszy (szczególnie jest twoje nemezis jest całkiem atrakcyjne!)? Pozostają też jeszcze egoiści, którzy co prawda ratują niewinnych, jednak głównym ich powodem jest zapełnienie własnej kieszeni. Zdarza się, że od czasu do czasu zlitują się nad biednym dzieckiem czy starowinką, ale to sporadyczne przypadki rozmiękczonych przez wiek weteranów zawodu. Czy odważysz się wpłynąć na losy świata?

vampire diaries
14.03.2017
Życie w Mystic Falls do tej pory, mimo zagadkowych śmierci, toczyło się swoim tempem. Czasem, ktoś przerywał pozornie błogi spokój plotką, że ktoś zaginął, czasem odbyła się jakaś stypa. Jednakże nikt z mieszkańców nie zauważył niczego dziwnego, czegoś, co mogłoby nimi wstrząsnąć tak, że nie wychodziliby ze swoich domów, a całe miasteczko znalazłoby się pod obstrzałem mediów i kręcących się funkcjonariuszy policji w każdej, chociażby najmniejszej uliczce.
Wtajemniczeni w nadnaturalną istotę miasteczka, nastolatkowie miejscowego liceum wiedzieli, że dotychczasowe wydarzenia były tylko wierzchołkiem góry lodowej, bo do miasta zjechała się czwórka najstarszych i najsilniejszych istot na świecie. Jednakże nikt nie przewidział tego, że wraz z nadejściem października, nadejdzie tajemnicza mgła, która się snuje po sklepieniu i powoduje, że ich nadprzyrodzeni mieszkańcy zachowują się inaczej.

camp of shadows
30.07.2017
Na początku był Chaos. Z niego zrodziła się ziemia, ale też bogowie. Każda z kultur miała swoich bogów. Zeus, Posejdon czy Hades należą do mitologii greckiej. Pluton, Jowisz, Bellona - do rzymskiej. Thot, Ra, Bastet - egipskiej, a Loki, Thor, Freja - nordyckiej. Bogów na świecie było mnóstwo, każdy istniał dopóki ktoś w niego wierzył. Dalej są ludzie, którzy w nich wierzą. Dziwne prawda? Jest XXI wiek. Teraz modne jest bycie chrześcijaninem, muzułmaninem lub po prostu ateistą. Mitologię traktuje się jako bajki dla dzieci, inspiracje do książek. A co by się stało gdyby to wszystko okazało się prawdą? Gdyby cztery wielkie mitologie - grecka, rzymska, egipska i nordycka złączyły się w jedno? Tak właśnie powstał Obóz Cieni. Pewno teraz pomyślicie “ przecież są już dwa obozy z herosami, po co więc trzeci?" Ten obóz nie jest ani trochę podobny do Obozu herosów czy Obozu Jupiter. Nic z tych rzeczy, jest on całkiem inny. Liczy sobie setki lat, jest położony w Lesie Sherwood gdzie zwykli śmiertelnicy nie mają dostępu. Oczywiście, że te dwa wcześniej wspomniane przeze mnie obozy istnieją, ale u nas się o nich nie mówi, ich życie jest sielanką za to tu, o nie, tutaj trzeba walczyć o swój byt, tutaj nie ma litości. Nie posiadamy żadnego Złotego Runa, ani rzeki, która uchroniłaby nas przed potworami. Jesteśmy zdani na samych siebie. Jest nas tylko garstka, a każdy ma tak naprawdę innego boskiego rodzica, który występuje w czterech różnych mitologiach. Obóz jest podzielony na cztery części, w każdej z nich mieszka inna kultura. Niestety nie ma u nas spokoju, ciągle ktoś się ze sobą kłóci. Tu jakiś grek wypomni coś rzymianinowi, tam wiking obrazi egipcjanina. Nie ma między nami zgody, a gdyby tego było jeszcze mało to zaczyna dziać się coś bardzo, ale to bardzo dziwnego. Granica między niebem, a ziemią zaczyna się zacierać… bardzo powoli, ale każdy półbóg może to zauważyć. Wiecie się stanie, kiedy ta granica zatrze się całkowicie? Chaos zacznie pożerać świat, a gdy skończy, nie zostanie nic. Musimy się przegrupować i zakończyć kłótnie, które są pomiędzy nami. Tylko Obóz Cieni, tylko herosi, których rodzicami są bogowie z jednej z czterech różnych mitologii, mogą stawić czoła niebezpieczeństwom, które niesie zatarcie granicy. Tylko my możemy temu zapobiec, ale musimy być zjednoczeni, musimy działać razem. Czy jesteś gotów na bitwę na śmierć i życie i walkę z czasem? Jeśli chcesz się sprawdzić to Obóz Cieni jest idealnym do tego miejscem! Zapraszamy!

Bloodlines
28.08.2017
Bloodlines to oparta na świecie Wampira Maskarady, forumowa gra fabularna, skupiająca się przede wszystkim na opowieści, narracji, jednak uzupełniona jest również przez rozbudowaną, dostosowaną do forumowej rozgrywki mechaniką gry, dzięki której gracz ma możliwość nie tylko doświadczyć interesującej opowieści i interakcji z innymi postaciami, ale również aktywnie dążyć do rozwoju swojego bohatera, zwiększając jego siłę, a także poszerzając jego majątek i wpływy. Oprócz atrybutów, zdolności i dyscyplin, rozwój ten uwzględnia również ekonomię, a więc przychody i wydatki bohatera, nabyte i utracone - lub sprzedane - nieruchomości, pomniejsze przedmioty i tak dalej.
Na forum Bloodlines rozgrywka ma miejsce w pięknym, przepełnionym zielenią i otoczonym wodą Szmaragdowym Mieście - Seattle - w lutym 1999 roku. Można wcielić się tutaj w wampira będącego przedstawicielem jednego z dziewięciu klanów Spokrewnionych, a konkretnie siedmiu klanów Camarilli, klanu - czy raczej linii krwii - Odszczepieńców Lasombra oraz niezależnego klanu Ravnosów. Można wcielić się również w postać Ghula, który jest śmiertelnym sługusem wampira, wzmocnionym przez jego vitae, mającym możliwość funkcjonowania za dnia i wypełniania woli swojego pana.

Shadows of York
29.10.2017
Fabuła na forum rozpoczyna się 30 października 2017 roku. Po kilku dniach od pojawieniu się w sforze umiera wilkołak. Według ugrupowania popierającego zostanie podziemnymi, jest to pierwszy udany eksperyment, który miał szpiegować dla nich w szeregach sfory York. Chłopak umiera, a nim dochodzi do pogrzebu, jego ciało przybiera ohydną postać, gnije i niszczeje, ledwo w ciągu kilku godzin od śmierci. Wszyscy zastanawiają się, dlaczego doszło do czegoś takiego, ktoś wiąże tę sytuację z odnajdywanymi zwłokami, które były w podobnym stanie rozkładu. Panika, która od kilku miesięcy była tłumiona, zdaje się przybierać coraz większe rozmiary. Nikt nie jest bezpieczny, nie wiadomo co może przynieść kolejny dzień. Kilka osób spakowało swój dobytek i zniknęło w Yorku, wiedząc, że to być może jedyna szansa na znalezienie bezpiecznego miejsca. Nocni Łowcy w Instytutu w York są postawieni w stan gotowości i biorą czynny udział w rozwiązywaniu tej zagadki. Uda im się? Czy w Yorku znów będzie bezpiecznie?

Ghost Town
17.11.2017
31 października 2017 młody Tommy Wheeler znalazł na brzegu rzeki dziesięć ciał. To wydarzenie jest punktem wyjścia dla naszej autorskiej fabuły inspirowanej kilkoma źródłami. Akcja odgrywa się w Maine - w mieście o populacji nieco ponad 4 tysięcy mieszkańców. Niegdyś przemysłowa stolica regionu, dzisiaj miejsce bez perspektyw. Wstrząśnięte kolejnymi kryzysami gospodarczymi oraz tajemniczymi wydarzeniami, towarzyszącymi mu nieomal od czasów założenia.

The Gifted
8.12.2017
Mutanci pozwalają sobie ostatnio na coraz więcej. Ich nienawiść do zwykłych ludzi popycha ich do popełniania kolejnych przestępstw.
Wczorajszego dnia doszło do aktu terrorystycznego. Zgodnie z relacjami nielicznych świadków ataku dokonali mutanci, którzy uciekli z pobliskiego więzienia. Weszli do głównej sali banku i ukrywając swoje twarze pod kominiarkami zażądali pieniędzy od jednego z pracowników placówki. Napastników było czterech, dwóch z nich było uzbrojonych w broń palną. Według dalszych relacji świadków jeden z mężczyzn zniszczył monitoring banku za pomocą świetlistych promieni, które wystrzeliwały mu z dłoni.
Pracownik został przymuszony do wydania mutantom ponad stu tysięcy dolarów. Przez ten czas pozostali klienci oraz pracownicy byli przetrzymywani w roli zakładników. Jedynymi poszkodowanymi w ataku byli policjanci, którzy otoczyli główne wyjście z banku. Zostali oni ostrzelani przez mutantów, którzy następnie zniknęli w huku eksplozji, która zniszczyła fasadę budynku.
Zakładnicy zostali wyprowadzeni z banku, a następnie przetransportowani do szpitala. Ich życiu nie zagraża niebezpieczeństwo. Niestety dowodzący akcją policji inspektor Jacob Collins walczy o życie w placówce medycznej.

[Profil]
    [prezentacja] [warsztat graficzny] [warsztat techniczny]
   Podziel się na:  
goldblooded



gram na
berrylane, tinseltown, leavenworth

o sobie
sometimes our blood runs with gold

kontakt najlepiej przez gg


Wysłany: 2017-08-02, 14:50   

FORA SECOND LIFE

Hello boston
15.12.2012
Jesteś ambitnym adwokatem, kochającym imprezy studentem, a może mężatką z dwójką dzieci? To nie ma znaczenia – gdy tylko przyjedziesz do Bostonu, poczujesz się jak w domu! Amerykańskie Ateny, Kolebka Wolności, Miasto na Wzgórzu, Miasto Czempionów, Miasto Fasoli... Te przydomki pokazują, jak ciekawą i różnorodną historię ma amerykańska metropolia, która łączy drapacze chmur, nowoczesność i dynamiczny rozwój z kulturą, wypoczynkiem i harmonią. Tylko tutaj możesz przejść przez pełen kwitnących, kolorowych kwiatów park, by wyjść tuż obok wielkiego wieżowca, a wracając, nie zapomnij zerknąć na stare, urocze kamieniczki znajdujące się tuż za rogiem! Boston musi mieć w sobie coś wyjątkowego, skoro docenił go Stephen King oraz twórcy serialu "Ally McBeal". Wiele osób uważa to miasto za jeden z najlepszych ośrodków akademickich, przyjeżdżają więc do Bostonu na studia i zostają na dłużej, tworząc niesamowitą, oryginalną mieszankę kulturową. Nie czekaj – pakuj walizkę i przyjeżdżaj, by przeżyć najlepsze chwile swojego życia i poznać wyjątkowych ludzi.
W końcu "zawsze ktoś na kogoś czeka w samym środku gwarnego miasta".

J'adore dior
13.12.2013
Miasto marzeń, snów i magii. Światowa stolica mody i kultury. Jedno z najpiękniejszych miast świata. Jeszcze Ci mało? Ulice, alejki i zaułki. Masa mostów, które pozwalają przedostać się z jednej części Paryża do drugiej. Niezliczona ilość kawiarenek i restauracji, sklepików i miejsc obok których nie przejdzie się obojętnie. Powala swoją architekturą, pozwala obcować ze sztuką. Paryż, czyli miejsce, które inspirowało i nadal inspiruje. Miasto artystów, zagubionych dusz, zakochanych par i tych, którzy potrzebują odrodzenia. Tutaj, w Paryżu, znajdzie się miejsce dla każdego, odnajdziesz tu swój własny kąt.
Każdy w swoim życiu powinien wypić kawę w paryskiej kawiarence, wejść na wierzę Eiffla, pójść na spacer Polami Elizejskimi, mieć możliwość zobaczenia całego miejskiego zgiełku. Tego się nie da zapomnieć. Paryż to również Sekwana i jej nabrzeża, szerokie bulwary, piękne parki i ogrody, małe muzea i galerie sztuki, romantyczne restauracje i kafejki.

white oak
16.03.2014
Wielkie miasta. To w nich tętni życie. To tam spotkasz ludzi, którzy wpadają na siebie na ulicach, nie zwracając uwagi na twarze. To tam silniki taksówek zagłuszają dźwięki natury, a wieczny pośpiech burzy harmonię życia. Piękne budynki przesłonięte szarymi prostopadłościanami pokrywają się smogiem, a czas pędzi nieubłaganie pędzi do przodu, stawiając przed Tobą pytanie- Czy to moje miejsce?
White Oak to mieścina, w której rano do Twoich uszu dobiega pianie koguta, a po otwarciu okien uderza w Ciebie powiew najświeższego powietrza, które miesza się z zapachem świeżo pieczonego chleba z pobliskiej piekarni. To właśnie tutaj na ulicy nie przemkniesz niezauważonym. Mieszkańcy tworzą wielką wspólnotę, jedną rodzinę. Tutaj nigdy nie będziesz sam. Znajdziesz tu wsparcie, bratnią duszę i poczujesz rodzinne ciepło. Tutaj odnajdziesz spokój i nauczysz się na nowo rozumieć słowo: życie. Jak to mówią: "wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej" - wstąp i przekonaj się sam!

long beach
03.07.2014
Forum dotyczy miasta Long Beach i tutaj teraz tętni nasze życie. Mamy kluby i miejsca gdzie można się zabawić z przyjaciółmi, kawiarnie i restauracje na miejsca spotkań czy też jeziorko, park i plaże na chwile relaksu.Sportowcy też nie mogą narzekać. Jest wiele boisk i wiele dyscyplin. Mamy także wielki kompleks siłowniowo-fittnesowy z sauną i bogato wyposażonym salonem masażu. Do tego wiele miejscowości na wypady zarówno bliskie jak i dalsze.

chicago
17.06.2016
Chicago – znane również jako Wietrzne Miasto, ma do zaoferowania dużo więcej, niż mogłoby się wydawać. Nie każdy musi zachwycać się pięknem architektury, a także bogactwem kulturalnym! Chicago to przede wszystkim miasto rozwijające się, metropolia, w której odnajdą się przede wszystkim ludzie przedsiębiorczy. Natomiast Ci, którzy nie brną przez życie na maksymalnej prędkości i cenią sobie głównie szczęśliwe chwile w gronie najbliższych, zadomowią się nieco dalej nieco dalej od centrum. Tam pośpiech jest wręcz niewskazany.

brentwood
25.06.2017
Pamiętacie Homo World? Forum zostało reaktywowane po 3 latach od zamknięcia! Brentwood, małe, angielskie miasteczko w hrabstwie Essex, położone zaraz za granicami Londynu. Miejsce cechuje się niesamowitą tolerancją i liczbą homoseksualnych osób, które osiedliły się właśnie w tej niedużej miejscowości. Poza tym Brentwood nie różni się niczym szczególnym od pozostałych miast Wysp Brytyjskich. Mieszkańcy prowadzą normalne, może nie zawsze do końca spokojne życie, ale nie są nadzwyczaj szykanowani, ani obrzucani wyzwiskami z powodu swojej orientacji. Jest to również mały raj dla ludzi, którzy nie potrafią znieść otwartej homofobii, czy zwyczajnej nietolerancji. Miasto oferuje wiele możliwości pracy, edukacji oraz zapewnia atrakcje, które umilają czas i z pewnością sprawi, że nikt nie będzie się tutaj nudził. Southend jest oddalone od Brentwood o kilkadziesiąt mil i mieści się nad Morzem Północnym. To tutaj mieszkańcy udają się, aby odpocząć od miejskiego zgiełku. Z racji, że w Southend znajduje się uniwersytet, nad morzem osiedla się wielu studentów i to tutaj można odkryć wiele miejsc, do których nie sposób dotrzeć w większym mieście.

TINSELTOWN
14.07.2017
Los Angeles to miasto o wielu obliczach. Może być wam znane jako Miasto Aniołów, La La Land czy wreszcie jako TINSELTOWN. To drugie co do wielkości miasto w Stanach Zjednoczonych ma opinię jednego z najpiękniejszych i najbardziej fascynujących miast świata, a ci którzy tu byli twierdzą, że jest to miejsce magiczne i nie ma w tych słowach ani grama przesady, zwłaszcza gdy niemal każdego poranka budzą cię ciepłe promienie słońca i delikatny szum gałęzi palm.

Depesza
4.08.2017
Depesza to nie PBF, Depesza to forum multisesyjne stawiające na luźną rozgrywkę w klimatach SL. Przychodzisz, rozgrywasz wątek w jednym uniwersum i skaczesz do zupełnie innego - jedynie zmieniając dział na forum - lub zostajesz w nim na dłużej. Użytkownik sam decyduje jak wygląda świat przedstawiony i ile trwa rozgrywka w nim. Często nasze wątki ciągną się miesiącami a przerwy między kolejnymi postami potrafią trwać tygodnie, jednak nadrabiamy ich jakością. Na to stawiamy główny nacisk: na jakość i przyjemność z tworzenia, oczywiście.
Na Depeszy nie ma Mistrzów Gry, choć jesteśmy otwarte na propozycje. Nie ma sztywnych zasad dotyczących rozgrywki, nie praktykujemy też akceptacji Kart Postaci przed rozpoczęciem pisania.
Depesza powstała z inicjatywy pięciu dziewczyn - mojej i moich przyjaciółek - które połączyła miłość do słowa pisanego. Nasze forum dopiero raczkuje i mamy świadomość, że jeszcze sporo musimy poprawić, jednak już teraz zapraszamy do wspólnej rozgrywki. Będziemy także wdzięczne za propozycje odnośnie ulepszenia Depeszy.

Aegyo
9.10.2017
Witamy w Korei Południowej czyli kraju który kocha Fryderyka Chopina i kiszoną kapustę. Wiedzieliście, że to jeden najbardziej rozwinięty technologicznie kraj na świecie? Korea to lider w produkcji elektroniki, koreańskie koncerny przodują w wprowadzają innowacji. Nie jest to dziwne, jest przecież matka takich marek jak Samsung, LG, Hyundai czy KIA. To inaczej. Wiedzieliście, że w Korei jest się starszym o rok? W momencie urodzin dzieciątko ma już rok. Nie liczy się tu dzień urodzin, a jedynie rok. Czyli dziecko urodzone 31 grudnia po nowym roku już będzie miało dwa lata, mimo że ma dosłownie dwa dni. Ciekawostek o Korei jest bardzo wiele, ale ograniczę się tylko do tych, całą resztą podam już na forum. Forum powstaje by sprawić, by Korea Południowa była bardziej rozpoznawalna i nie kojarzona jedynie z swoim dyktatorskim bratem. Zatem nie nastawiam się na mordki tylko made in Azja. Wręcz przeciwnie. Zachęcam wręcz do tworzenia osób o urodzie typowo europejskiej. Korea otwiera swe granice. Prywatna uczelnia zaprasza studentów z całego świata na wymianę. Nie chcesz tworzyć studenta i wolisz coś poważniejszego? Mogę zaproponować staż w jednej z największych koreańskich wytwórni. Taniec, śpiewanie czy promowanie artystów to nadal nie Twój konik? To co powiesz na staż zagraniczny dla lekarzy? Może chcesz by kancelaria prawna Twej postaci wysłała Twoją postać tu na jakiś czas? Oczywiście wielkie koncerny też otwierają swe bramy. Może coś z czystej elektroniki? Informatyka? Motoryzacja? A może po prostu Twoja postać jest złodziejem, czy oszustem i jakoś załapała się „przypadkiem” na wymianę studencką. Przypadkiem na dokumentach jakiegoś biednego nieszczęśnika, który teraz musi latać po urzędach i tłumaczyć się, że wcale nie wsiadał do tego samolotu?
Mogę obiecać dwa duże miasta. Jeśli nie pasuje Ci mieszkanie w stolicy to zapraszam o oddalonego o godzinę jazdy pociągiem Incheonu. Portowa metropolia ma również wiele do zaoferowania.
Na dodatkową zachętę dodam, że Koreańczycy jedzą ryż... łyżką. Obecnie używane koreańskie pałeczki zrobione są ze stali nierdzewnej, są krótsze od tych używanych w Chinach, ale za to dłuższe od tych Japońskich. Postać nie musi jednak umieć nimi jeść, po coś są sztućce.
Zapraszamy postaci każdej narodowości, od mieszkańców bliskiej Europy po Amerykanów. Azjaci też są mile widziani oczywiście, ale nie mam parcia na tworzenie tylko takich postaci.

[Profil]
    [prezentacja] [warsztat graficzny] [warsztat techniczny]
   Podziel się na:  
goldblooded



gram na
berrylane, tinseltown, leavenworth

o sobie
sometimes our blood runs with gold

kontakt najlepiej przez gg


Wysłany: 2017-08-02, 14:51   

fora historyczne

wehikuł czasu
15.03.2008
Wyobraź sobie ponad sześciomilionową stolicę państwa u szczytu potęgi. Pulsujący, żywy organizm, w którego żyłach, wąskich uliczkach i szerokich alejach przemieszczają się codziennie tłumy postaci. Centrum świata sztuki i innowacji technicznej. Pyszniący się nocą, rozświetlony milionami żarówek, witryn herbaciarń i szyldów nad wypełnionymi po brzegi teatrami. Deszczowy, zamglony Londyn, którego wschodnie krańce, toczone przez parszywą chorobę ubóstwa, kryją niewygodną prawdę o wyzysku i ignorancji. Schizofreniczne miasto przeróżnych dialektów, akcentów i obcych dźwięków. Rozpędzone jak koła wyścigowego automobilu. Pozwól zatrzymać się przez moment i nacieszyć oczy tym widokiem. Wiesz, że wystarczy sekunda, mrugnięcie zaledwie, żeby czas zmienił je nie do poznania. Korzystaj więc, nim ta chwila przeminie.

paryż '42
19.08.2016
Paryż, rok 1942. Kolejna defilada z łomotem przetacza się przez wygłuszone ulice miasta. Odgłos wojskowych butów uderzających równo o nawierzchnię oraz melodii wygrywanych przez orkiestrę niechcianie wdzierają się do głów. Gdzie podziała się Marsylianka? Gdzie podziały się francuskie barwy? Bażantowe mundury zalewają miasto, czerwono-czarne flagi naruszają paryską przestrzeń, zbyt śmiało powiewając na nieswoim powietrzu. Ucichły wszelkie szepty, słychać tylko gardłowe dźwięki niemieckich słów, które dla mieszkańców wiecznie brzmią jak wydawane rozkazy.

  
[Profil]
    [prezentacja] [warsztat graficzny] [warsztat techniczny]
   Podziel się na:  
goldblooded



gram na
berrylane, tinseltown, leavenworth

o sobie
sometimes our blood runs with gold

kontakt najlepiej przez gg


Wysłany: 2017-08-02, 14:51   

fora przyszłość

virus
13.09.2013
Virus to forum postapokaliptyczne wzbogacone o elementy fantasy. Fabuła toczy się w roku 3002, a na popękanych ziemiach zbroczonych posoką zwanych Desperacją każdego dnia toczą się walki, nie tylko o przetrwanie pojedynczych jednostek, ale również przez gangi oraz inne ugrupowania o umocnienie swojej władzy. Trzecią stroną są anioły, które pod nieobecność Boga postanowiły wziąć sprawy w swoje ręce i naprawić splugawiony świat, próbując pozostać po neutralnej stronie. Choć i one coraz bardziej zostają dotknięte śmiercią Desperacji. Rozbudowane przewodniki umieszczone w jednym dziale pozwolą każdemu nowemu użytkownikowi bez problemu w zapoznaniu się ze światem przedstawionym na forum, choć zawsze mogą poprosić jakiegoś admina bądź innego użytkownika forum o pomoc.

Post Mortem
23.07.2017
Jest rok 2225. Rode to niewielkie miasteczko będące przed laty międzynarodową kolonią karną. Dziś liczy sobie dziś około dziesięciu tysięcy mieszkańców. W pełni zabudowane, posiada główną ulicę i odchodzące od niej pomniejsze. Mieszkańcy nie należą do najbogatszych w regionie, ani tym bardziej na świecie. Większość z nich stanowią potomkowie dawnych, resocjalizowanych skazańców. Imigranci przybywali i przybywają tu rzadko ze względu na niewysoki standard życia, ciągnącą się reputację miasta oraz niskie zarobki. W południowej części miasta mieści się fabryka części elektronicznych, które wysyłane są do Nowego Jorku i Waszyngtonu, najbliżej sąsiadujących z Rode. Technika jest bardzo rozwinięta, jednak mieszkańcy Rode nie są w stanie pozwolić sobie na wiele z udogodnień.

Forum jest połączeniem przygodówki z second lifem i innymi duperelami. Znajdziesz tu Mistrza Gry, statystyki, kostki, odznaki do zbierania i trochę storytellingu.

Proelium
1.09.2017
Przedstawiam wam autorski świat - w XXIV wieku cywilizacja jaką znamy upadła, a resztki ludzkości wstąpiły pod sztandar Partii, by odzyskać należne Homo Sapiens Sapiens miejsce na Ziemi. Nie jest to już teren czekający cierpliwie na rekonkwistę; rozległe tereny zajmują istoty zwane Widzącymi. Są to cztery rasy działające razem, by ochronić złoża Proelium - energii, której pragną ludzie. Władające ogniem Runy, szybujący w powietrzu Serafini, kryjące się pod wodą Syreny, oraz długowieczni Ziemiści współpracują w wierze, że zachowają świadectwo ich bogini matki, Gai. Konflikt między technologicznym społeczeństwem Emersów, a kontrolującymi żywioły Widzącymi zdaje się być nieuchronny, ludzkie zasoby energetyczne kurczą się każdego dnia, a rosnąca populacja wymusza podbój nowych terenów. Szansą na pokój są Szamani, wierzący, że wszystkie rasy mogą żyć ze sobą w zgodzie, czego sami są najlepszym przykładem. Ich pacyfistyczne marzenie może zostać bardzo łatwo zniszczone przez wysiłki kryjących się w katakumbach Dzieci Cienia - zmartwychwstałych istot pragnących wojny totalnej, której ofiary zasilą ich szeregi.
W tych niespokojnych czasach rozpoczyna się rozgrywka, gdzie każda postać może mieć decydujący głos zdolny odmienić bieg historii.

[Profil]
    [prezentacja] [warsztat graficzny] [warsztat techniczny]
   Podziel się na:  
goldblooded



gram na
berrylane, tinseltown, leavenworth

o sobie
sometimes our blood runs with gold

kontakt najlepiej przez gg


Wysłany: 2017-08-02, 14:51   

fora fantasy

herbia
19.12.2012
Herbia jest fabularną grą forumową istniejącą od 2008 roku, RPG osadzonym w autorskim świecie fantasy, który można by określić jako „ciężki”. Nie jest to ani horror, ani uniwersum bajkowych krain wypełnionych cudami oraz magią — jest to świat nieprzyjazny, niebezpieczny, zdradliwy i niekomfortowy, rozdarty wieloma konfliktami oraz sporami. Mechanika forum bazuje na gawędzie, ale obecne są klasyczne karty postaci z wartościami liczbowymi, co jest bazą do porównania dwóch postaci graczy między sobą lub światem zewnętrznym. Mimo to, system pozwala na stworzenie praktycznie dowolnej postaci — jedynym ograniczeniem jest pozostawanie w zgodzie ze światem przedstawionym — pomagając ją zbalansować i dając użytkownikom możliwość rozpoczynania rozrywki na wyrównanym poziomie. Początkujący nie mają czego się obawiać — służymy pomocą przy tworzeniu pierwszej KP (zresztą, każdej kolejnej też), włącznie z dostępem do programu stworzonego przez naszego forumowego kolegę Valasa i ułatwiającego rozdanie punktów. Miłośnicy postaci magicznych mają możliwość zupełnie samodzielnego opracowywania swoich czarów, które mogą przyjąć przeróżną formę: od szczerej modlitwy, przez klasyczną kulę ognia, po okrzyk bojowy czy wróżenie z kostek. Zaś co do rozgrywki, to na zaspokojenie swoich potrzeb mogą liczyć zarówno zwolennicy storytellingu, jak i klasycznych systemów liczbowych. Co prawda, siłą napędową fabuły pozostaje gawęda, lecz ostatecznie to gracz decyduje, jakie są jego preferencje — może skupić się na snuciu opowieści o dziejach postaci, a może skrupulatnie rozwijać atrybuty oraz umiejętności i kolekcjonować nagrody fabularnie, kując swego czempiona.

Darkest Night
2.04.2015
Przechadzasz się późnym wieczorem po ulicy swojego miasta – nieważne czy to Londyn, Paryż, Szanghaj czy Barcelona… Mimo tego, że światła latarni się świecą, nie czujesz się do końca bezpiecznie – nic dziwnego. Przecież w każdym zaułku może czekać jakiś psychopata, gwałciciel czy złodziejaszek, który tylko czeka na odpowiedni moment… Miejska dżungla. Doskonale znasz to określenie. Kojarzysz je z utrudnieniami dla osób niepełnosprawnych, jakie czekają do pokonania osoby jeżdżące na wózku, chodzące o kulach… i wiele, wiele innych. Nigdy nie pomyślałbyś, że w twoim mieście czają się prawdziwe drapieżniki, a ty jesteś tylko ich ofiarą… Niczym ta łania dla wilka, czy antylopa dla lwa. O wampirach czy wilkołakach czytałeś tylko w książkach, bądź oglądałeś na filmowym ekranie. Była to dla ciebie tylko fikcja. Do czasu, aż nie poczułeś zatapiających się w twojej szyi kłów. Na początku zalała cię fala podniecenia, która jednak szybko minęła wraz z utratą krwi. Zapada ciemność… Rano policja odnajduje twoje wysuszone ciało i zapina w plastikowy worek. Wampiry są wśród nas – choć większość społeczeństwa nie zdaje sobie z tego sprawy. Jednak tak naprawdę dzieckiem nocy może być każdy – szef wielkiej korporacji, którego przeciętny człowiek nigdy na oczy nie widział. A może twój sąsiad, który z nieznanych ci powodów w ciągu dnia ma wiecznie zaciągnięte rolety, a na zewnątrz wychodzi tylko po zachodzie słońca?
Siedem wampirzych rodów – każdy z innymi tradycjami. Szaleni Igelstromowie, bogobojni Nejemowie, zdradzieccy Reyesi, Draculesti, będący potomkami słynnego Draculi, Rasputini, którzy umiłowali się w nauce, Tang – skryci szpiedzy i Page – ród dwóch biegunów, przez wiele lat podzielony na część francuską oraz brytyjską… Łączy ich jednak jedno. Wszyscy pochodzą od Lilith. Pierwszej wampirzycy…
Wampirom od zarania dziejów służą wiernie familianci, inaczej zwani też ghulami. To ludzie, którzy są karmieni krwią dzieci nocy i są ich pomocnikami… Na wiele, różnych sposobów. Zaczynając od podawania herbaty, po zarządzanie wampirzymi biznesami. Wilkołaki… przez wiele lat zniewolone, tresowane niczym psy by być bronią w rękach wampirów. Jednakże nie wszystkim dzieciom Luny to się podoba… Czy możemy spodziewać się rewolty?
Świat jest mroczniejszy niżeli ci się wydaje.

Sekret Miasta
27.07.2015
Porzućcie wszelką nadzieję, Wy, którzy tu wchodzicie.
Zawsze zaczyna się tak samo. Zawsze niewinnie, pomylona ścieżka, zgubiony kurs, obce miejsce… I nagle wychodzisz na rozległą łąkę, na brzeg morza, w górski las, których tam wcale nie powinno być. Malowniczy krajobraz potrafi zachwycić nawet najbardziej obojętne dusze, urzec swą harmonią i spokojem. Nikt by nie podejrzewał, że są one tylko pozorne, że nie bez powodu nie ma spacerowiczów, że w każdym cieniu może się czaić coś więcej, że każde drzewo mogłoby służyć za nagrobek… A potem idziesz dalej i znajdujesz miasto, którego nie ma na żadnej mapie. Wysokie, zdobione kamienice dumnie wznoszą się ponad brukowaną ulicą, rzadko oświetlone mętnym blaskiem olejnej lampy, o której akuratnie ktoś sobie przypomniał. Mury porasta mech i bluszcz, szczelnie otulając każdy powstały załom i dziurę, a sędziwe drzewa wyrastają dziko pośród płytek, płotów i ścian. Kurz gęsto ściele wnętrza domów, możesz spokojnie zajrzeć przez otwarte okno czy stłuczoną czymś szybę. Pościel niedbale rzucona na okoliczne krzesło. Wiatr zamiatający stronicami starej gazety, szczelnie wciśniętej w kąt parapetu. Gdzieś obok leży stłuczona filiżanka, czarna z wewnątrz, może od brudu, a może kawy. Wszędzie panuje cisza, tylko bezdomny kot wlepia w siebie swe lśniące ślepia. Wszystko wygląda tak, jakby zostawione było tylko na chwilę. Jakby nikt tam nie zaglądał zaledwie od wczoraj… Przez setki lat.

vampire kingdom
12.03.2017
Jesienna pogoda nie sprzyjała spacerom. W każdym zakątku Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii panował nieprzenikniony ziąb. Zima zbliżała się wielkimi krokami powodując ogólnie rozumiane złe samopoczucie. Wielu żebraków już teraz na ulicach miast dokonywało swego żywota niezdolnych do dalszego przetrwania. Nocne odgłosy miasta przerwał równomierny stukot obcasów w wąskiej uliczce w mieście Birmingham. Ktoś przemieszczał się szybko, jakby już dawno miał zaplanowany cel swojej podróży. Tylko minuty go od niego dzieliły. Sekundy... Krótki krzyk rozdarł spokój nocy. Ktoś właśnie umierał. Jednak nikt nie zwracał na to uwagi. Śmierć w tym miejscu była czymś bardzo popularnym i nagminnym wręcz. Ten osobnik nie miał szczęścia się przed nią ochronić. Mężczyzna otarł swoje usta z resztek krwi, która kryła się gdzieś w kącikach i porzucił osuszone już ciało na bruk. Spieszył się. Miał jeszcze wiele do załatwienia tej nocy. A tak niewiele jej pozostało. Do świtu i jego ewentualnego spopielenia pozostawało niewiele ponad dwie godziny. Miasto budziło się do życia. A jego powoli nużyła kolejna noc. Czuł ciążący coraz bliżej sen. Nadciągał jak dawno nie widziany przyjaciel obiecując mu odpoczynek i spokój. Ale mężczyzna nie dał mu się zwieźć. Musiał dotrzeć do swojej kryjówki nim będzie za późno. W tym samym czasie młoda kobieta kończyła swój patrol. Wiedziała gdzie znajdzie swoją ofiarę. Oczami wyobraźni już widziała naczelnego łowcę, który będzie gratulował jej pierwszego samodzielnego zabójstwa wampira. Widziała innych kursantów zazdrosnych o jej powodzenie. Nie przejmowała się tym. Parła na przód. Już widziała płaszcz wampira, który był jej celem. Była tak blisko, a jednocześnie tak daleko. Bardzo cicho wyciągnęła z kieszeni drewniany kołek i pewnie chwyciła go w dłoń. Czuła pot spływający po plecach, ale nie zamierzała się poddać. Nie teraz, nie po tak długim czasie oczekiwania na stosowną okazję. W końcu musiała go zabić. Za ojca, za matkę. Wampir zaniepokoił się. Mimo, że sen niemal zapanował nad jego ciałem, resztki zdrowego rozsądku wyczuły, że coś tu się zmieniło. Odwrócił się wolno. Łowczyni widziała, jak wampir się odwraca. Miała tylko ułamek sekundy aby stosownie zareagować. W innym wypadku sama mogła stać się ofiarą. Rzuciła się do przodu z zamiarem zaatakowania wampira. Mogła polec, ale tylko w walce. Wampir nie czekał na to, aż kobieta zaatakuje. Sam ruszył w jej kierunku niemal w tym samym momencie co ona. Nie wiedział jaki los go spotka. Ale nie zamierzał pozostawić tej niewiasty przy życiu.
Chcesz wiedzieć jak się zakończyła ta historia? A może wolisz wykreować własną? Zapraszamy do naszego wampirzego uniwersum. Tutaj jest to możliwe.

Luciferum
3.10.2017
Od tygodnia nad miastem wiszą ciężkie, ciemne chmury. W powietrzu wyczuć można napięcie zwiastujące nieuchronną burzę… lub coś, co czai się w mroku. Od kilku dni na ustach mieszkańców Luciferum króluje temat dziwnych zniknięć, a właściwie zaginięć. Na tę chwilę jest tylko dwoje zaginionych: 58 letni farmer John Clifford mieszkający z żoną na obrzeżach Luciferum, a także 30 letnia pielęgniarka Sharon Nagata. Policji na razie udało się ustalić, że obie osoby wyszły o zmierzchu z domu i do niego już nie wróciły, funkcjonariusze prawa starają się ustalić więcej szczegółów. Wiedzą, że liczy się każda godzina, a tych już zmarnowano dość.
Nadzieja maleje, a wraz z nią pojawiają się głosy twierdzące, że szukać owszem należy, ale trupów. Oliwy do ognia dodaje fakt, że zaginieni to na razie tylko ludzie. Nic więc dziwnego, że ludzcy mieszkańcy Luciferum przestają się czuć bezpiecznie. Chwiejna harmonia panująca od wielu lat w tym miejscu, staje na krawędzi. Ludzie nie wahają się winić za te zniknięcia Zaświatowców, którzy oczywiście wypierają się wszelkich zarzutów. Rękę na pulsie póki co trzymają Bogowie, oferują swoją pomoc przy szukaniu zaginionych.
Ogólne zamieszanie sprzyja temu, co ukryte i co w mroku tajemnicy czeka na sprzyjający moment.

Imperius
XI edycja Imperiusa - grudzień 2017
„Rok 250 był to dziwny rok, w którym rozmaite znaki na niebie i ziemi zwiastowały jakoweś klęski i nadzwyczajne zdarzenia...” - Z „Roczników” kapituły Andhem.
Imperius jest podzielony. Dotychczasowy ład światowy zaczyna się rozpadać wraz z upadkiem wielkich imperiów. W próżnię po nich wchodzą najróżniejsze księstwa, republiki chłopskie czy dzikie plemiona ze wschodu. Zbliża się starcie o władzę nad kontynentem. Czy odważysz się pokierować swymi ludźmi do panowania nad światem? Czy jeszcze długie lata po Twojej śmierci całe kroniki będą poświęcone Twojemu panowaniu, czy może po Twoich rządach pozostaną tylko małe inskrypcje na podniszczonych pomnikach?
Imperius jest unikalną koncepcją gry rozgrywanej na forum, gdzie warstwa strategiczna przenika się z odgrywaniem dynastii i poszczególnych jej członków. Ewenementem(nawet na skalę światową!) jest wykorzystywanie zintegrowanej aplikacji MECH – która to wykonuje wszystkie obliczenia „mechanicznej” części gry pozwalając zaoszczędzić dużo czasu, który można poświęcić na rozbudowywanie aspektów fabularnych naszego kraju. Co warte podkreślenia, u nas możesz przetestować jak greccy hoplici poradzą sobie w walce z niemieckimi lancknechtami lub czy wojownicy majów wymyślą sposób jak pobić koczowników z dalekich stepów. Ogranicza Cię tylko Twoja własna pomysłowość!

Novrahi: Everold
Grudzień 2017
— Ciężkie nastały czasy, nieznajomy — rzekł sędziwy mężczyzna o twarzy pooranej bruzdami i spalonej słońcem. Uniósł kufel z piwem i zapatrzył się w jego mętną zawartość. Przez chwilę wydawał się być nieobecny duchem. Po chwili jednak pociągnął srogi łyk.
— A pomyśleć, że wszystko rozpoczęło się od odnalezienia tego, przeklętego przez Onych, urządzenia. To zamierzchłe czasy, które mogliby pamiętać nasi pradziadowie. Mój szlachetny przodek był kronikarzem, a swoje zapiski zostawił synowi, nakazując kontynuować swe dzieło. Ten uczynił to samo względem własnego pierworodnego i tak dalej, aż wreszcie na mnie spadł zaszczytny obowiązek dopisywania kolejnych kart naszej historii. Pozwól, że Ci ją opowiem:
W tamtych czasach ludzie byli wyczerpani długą i niezwykle krwawą wojną, która opanowała cały znany świat. Żadna ze stron konfliktu nie osiągnęła zamierzonych celów, jedynie najznamienitsze rycerstwo ze wszystkich nacji poszło na zatracenie, gdy ginęło w kolejnych bezsensownych potyczkach. Wśród zwykłego ludu także zebrała obfite żniwo. Coraz wyraźniej było słychać głos rodzący się jednakowo z gardeł wysoko urodzonych, jak i biedoty, a brzmiał on: „Dość! Skończmy z tą wojną! Zakończmy to szaleństwo!”. Ich wołanie zostało wysłuchane. Księstwo Jaksaru, Królestwo Waldgrossen, Królestwo Hirminy, Sułtanat Huzzarów, a także Cesarstwo Czterech Wysp, przy ogólnej radości ludu podpisało wreszcie oczekiwany pokój, a było to w roku 1051. Wszystkie kraje zostały zrujnowane zarówno gospodarczo, militarnie, jak i społecznie. Rozpoczął się powolny proces odbudowy.
Królestwo Waldgrossen, pragnąc zwiększyć wydobycie torfu z moczarów przy pólnocno-zachodniej granicy z Jaksarem, posłało tam grupę robotników – nikt nie mógł przewidzieć, że tak wyraźnie zarysują się na kartach historii. Sam nie wiem, jakimi słowami opisać dziwaczą budowlę, która wyłoniła się z mętnych wód bagien, gdy pewien górnik znalazł podest z kryształem, zatopiony na obrzeżach bagniska, i, zaintrygowany odkryciem, dotknął go.
To, co znaleziono w środku, było niesamowite. Korytarze lśniły w blasku pochodni niczym wypolerowane srebro bez żadnej skazy. Nie sposób było znaleźć ślad rdzy, pajęczyny czy kurzu. W samym centrum budowli natrafiono na pomieszczenie z urządzeniem – wyglądało jak kryształ pod szklaną kopułą, obudowany ze wszystkich stron konsolą, jak ją nazywamy, pełną przycisków z jaśniejącymi symbolami, przełączników i regulatorów. W każdym rogu pomieszczenia znajdowała się komora w kształcie walca mieszcząca jednego człowieka.
Lingwiści stwierdzili, że język, który użyty został w Srebrnej Świątyni, jak został nazwany obiekt, to sanctin – język bogów, dawniej używany przez kapłanów podczas obrzędów. Najznamienitsi uczeni zjeżdżali na waldgosseńskie bagna, aby poznać sekret tajemniczego budynku. Minęło dwieście lat, nim zorientowano się, czym naprawdę jest Srebrna Świątynia. Tak, przez dwieście lat pokolenia lingwistów i wszelkiej maści magistrów rozszyfrowywało oraz interpretowało zapiski znalezione wśród srebrnych ścian.
Przez cały ten czas doszło do dwóch ważnych wydarzeń. Po pierwsze ogromnych, wręcz nienaturalnych, rozmiarów kataklizm przetoczył się przez Królestwo Hirminy, pustosząc cały kraj. Ludzie stamtąd uciekli do Sułtanatu Huzzarów, łącząc się z tamtejszym ludem i tworząc Zjednoczony Sułtanat Nerdii. Drugim, kilka lat później, była wojna między Cesarstwem Czterech Wysp, a Sułtanatem, zakończona porażką tych ostatnich.
Gdy wreszcie odszyfrowano zapiski z Srebrnej Świątyni, wyniki okazały się wręcz niewiarygodne. Maszyna służyła do nadawania zwykłym ludziom mocy, uzdalniała ich do korzystania z czegoś nazwanego „energią”. Postanowiono przeprowadzić eksperyment. Kilku ochotników poddano działaniu urządzenia; w ten sposób powstali pierwsi magowie. Wokół Srebrnej Świątyni powstał kompleks naukowo-treningowy nazwany Initium, gdzie świeżo obdarzeni mocą mogli doskonalić swoje możliwości, oraz kształcić swoich następców. Niestety ten niewątpliwy sukces przesłoniło zło, które niczym jastrząb spadło na niczego niespodziewających się ludzi. Tym czymś byli Pierwsi.
Trudno im nadać jakiekolwiek miano. Na myśl przychodzi tylko jedno określenie: nieludzcy. Nadeszli znikąd i rozpoczęli rzeź. Ani miecz, ani strzały nie imały się ich ciał. Byli szybcy, silni, a co najgorsze sprytni. Pojawiali się pod osłoną nocy i niczym fala zniszczenia przetaczali się przez kolejne ludzkie osiedla, zostawiając za sobą śmierć. Jedynie Cesarstwo Czterech Wysp było wolne od tej zarazy. Magowie, którzy zaczęli rozumieć swoją moc, byli jedyną siłą zdolną powstrzymać napastnika. Walczyli dzielnie, ginęli bez lęku, z honorem. W końcu udało im się przepędzić Pierwszych. Zwycięstwo było jednak pyrrusowe. Tylu ofiar nie było od czasu Wielkiej Wojny. Magowie wykorzystali osłabienie Królestwa Waldgrossen i oderwali Initium od państwa, uzyskując dla niego niemal pełną autonomię, choć teoretycznie nadal podlegają Królestwu. Dodatkowo magowie odkryli kolejne urządzenie na najbardziej wysuniętej na południe wyspie Cesarstwa i założyli tam kolejną placówkę.
Po tych wszystkich wydarzeniach doszło do Wielkiego Porozumienia między państwami, swoistego paktu o braku agresji obowiązującego w razie, gdyby Pierwsi znów stanowili zagrożenie. Magowie otrzymali artefakty, ale nie byli w stanie używać ich ze względu na modyfikacje, jakie przeszli. Jednak zwykli ludzie, po odpowiednim przeszkoleniu i częściowym poddaniu wpływowi urządzenia z Initium, są w stanie nimi władać. Tak powstali egzarchowie – zbrojne ramię w walce przeciw Pierwszym.
Minęło dwadzieścia pięć lat, jest rok 1525. Wystarczyło ćwierć stulecia, aby ludzie zapomnieli o czyhającym niebezpieczeństwie. Sam widzisz, jak ułomna jest nasza pamięć. Oddajemy się monotonii codziennych zajęć, a nasi włodarze znów knują, aby coraz bardziej poszerzać swoje wpływy. Każdemu z władców marzy się, aby zdobyć kontrolę nad Urządzeniami. Pierwsi jednak gdzieś tam są i z pewnością zaatakują.

Legends of Westeros
Grudzień 2017
Żelazny tron, czyli niedościgniona mrzonka dla tłumów i niewygodne krzesło dla jednostek.

Spiski, intrygi i knowania. Nieodgadnione intencje osób pozornie wiernych i załamanie światowych potęg. Brzmi ciekawie? Historia w naszej grze potoczyła się nieco inaczej. Inni nigdy nie nadeszli, a smoki nie powróciły. Żebraczy Król Viserys okazał się sprawnym organizatorem i zdołał zaatakować Siedem Królestw za swojego życia. Robert, król uzurpator, zginął w bitwie wraz ze swym namiestnikiem. Rozpoczął się wówczas proces fragmentacji królestwa. Dawni przyjaciele Roberta koronują się, a pogrążony w wojnie i szaleństwie region Dorzecza dzieli się na trzy małe królestwa i jedno lordostwo. Nadchodzi rok 336 AC. Szesnastka królów władających swymi domenami staje się zmęczona ciągłymi niesnaskami. Czas werbunku, płynącego potokami złota, ale także łez i krwi. Wobec miecza najeźdźcy wszyscy są równi.

Mamy złożony, acz łatwy do zrozumienia system umiejętności, opisujący talenty postaci. Każdy gracz ma prawo stworzyć jednego bohatera będącego od początku królem lub głową rodu. Grając władcą, można wpływać i zmieniać swój region, a nawet oddziaływać na cały kontynent.

Skraj
5 stycznia 2018
Wieki temu na Skraju tego świata żywot wiodły jedne z najbardziej majestatycznych istot, o jakich kiedykolwiek ktokolwiek mógł śnić. Pełnokrwiste, skrzydlate gady sprawowały pieczę nad fundamentalnymi żywiołami, bez których życie nie byłoby tak zrównoważone. Smoki początkowo łączyły się w pary z przedstawicielami tej samej rasy. Ogień z ogniem, woda z wodą. Wszelkie starania by zachować czystą krew poszły jednak na marne, gdy rozeszła się wieść o wykluciu wynaturzenia, niemającego prawa bytu. Zrodzony z ziemi i wody smok natury został okrzyknięty mianem Zguby, która dopiero miała nadejść. (...)

  
[Profil]
    [prezentacja] [warsztat graficzny] [warsztat techniczny]
   Podziel się na:  
goldblooded



gram na
berrylane, tinseltown, leavenworth

o sobie
sometimes our blood runs with gold

kontakt najlepiej przez gg


Wysłany: 2017-08-02, 14:52   

fora zwierzęce

wolvrpg
2005/2006
Kim jesteśmy?
Grupą graczy RPG, którzy w wolnych chwilach wcielają się w magiczne wilki by wraz z innymi graczami przeżywać ciekawe przygody. Na Naszym forum nie ma konkretnej, narzuconej z góry fabuły. Każdy tworzy ją sam, tak jak umie i na ile pozwala mu fantazja oraz zasady gry. Oczywiście jak każda gra RPG i na Naszym forum obowiązują pewne zasady rozgrywki. Są dość obszerne, ale jesteśmy jednym z najdłużej działających for PBF i istniejemy od 2005/2006 roku. Wielu graczy jest z nami od samego początku i nadal gra. W ciągu całego długiego życia forum mieliśmy chwile lepsze i gorsze, przechodziliśmy wiele przemian, burz i szczęśliwych chwil. Teraz wreszcie na własnym adresie.

Świat wolva
To świat fantasy całkiem zdominowany przez wilki. Nie są to jednak takie zwykłe zwierzęta. Mimo podobieństw do realnych wilków jak zewnętrzna aparycja, tworzenie społeczności (nazywanych klanami) czy organizacja polowań występuje też wiele różnic. Nasze wilki mogą posiadać niespotykane w naturze kolory futra, miewają rogi czy skrzydła, posiadają niezwykłe moce, które przychodzą wraz z coraz wyższą pozycją zajmowaną w danej społeczności oraz wykazują niekiedy bardzo ludzkie spektrum różnych zachowań. To jedyny w swoim rodzaju świat, który ciężko opisać ale za to warto poznać.

warrior cats
27.08.2008
Tuż przy Słonej Wodzie, tam, gdzie co wieczór tonie słońce, znajduje się wyjątkowe miejsce - tu właśnie od wielu księżyców osiedliły się dzikie, leśne koty, które współżyją we względnym pokoju podzieleni na cztery klany. Legendy głoszą, że zostali podzieleni według swoich umiejętności: Klan Cienia zrzeszał nocnych łowców o bystrych umysłach i ostrych pazurach, Klan Gromu zebrał koty silne, potrafiące tropić zwierzynę nawet w najgęstszych zaroślach, Klan Rzeki odnalazł koty zdolne łowić swoją zwierzynę w wodzie, zaś Klanem Wichru stali się najszybsi biegacze zdolni doganiać umykające zające. Różnią się pod wieloma względami, jednak to, co ich łączy, to Kodeks Wojownika oraz przeznaczenie - wieczna szczęśliwość i możliwość polowania wśród przodków na rozległych połaciach Srebrnej Skórki, którą widać z ziemi co noc, gdy tylko słońce zakończy swój żywot w grzmiących falach Słonej Wody, a grafit nieba rozjaśnia się tysiącem spoglądających na koty Gwiezdnych, dawnych wojowników, którzy zakończyli swoją wędrówkę i doglądają teraz tych, których łapy wciąż stoją pewnie wśród zielonych traw.

król lew pbf
22.06.2012
Jesteśmy grupą osób, która połączyła się w jednym celu - grać, grać i jeszcze raz grać! W uniwersum fikcyjnej afrykańskiej krainy tworzymy własne, oryginalne postacie, niekiedy powiązane z postaciami kanonicznymi z animacji "Król Lew". Każdy z nas jest odmienny charakterem, nie napotkasz tu nudy i szarości. Mamy Ci do zaoferowania wiele atrakcji oraz intrygującą fabułę. Król Lew jest naszą inspiracją. Dzięki temu mamy ochotę grać i przeżywać to, co czują nasze postacie. Istniejemy już ponad 10 lat i nie zapowiada się, byśmy łatwo zrezygnowali. Ciągle tworzymy nowe postacie, nowe stada, nowe historie - historie trzech stad. Napotkasz tu Lwioziemców, a także członków Stada Srebrnego Księżyca i Królestwa Mgły i Popiołu - dwóch nowych, niekanonicznych stad, równych wspaniałym Lwim. Odwieczne walki dobra ze złem, intrygi, pakty i sojusze: oto część naszej historii. Sawanna ciągnie nas w wir fabuły. Może do nas dołączysz?

dysharmonia
01.10.2015
Wkrocz do świata, który przez lata nie zaznał ni krztyny dotyku drapieżnika. Postaw łapę na dziewiczych ziemiach Konkordii, aby zacząć swój żywot na nowo. Bacz jednak, by nie zburzyć panującej tu równowagi... A może została ona już zachwiana poprzez Twoje nadejście? Twój los zależy od Ciebie.

Ardhi
21.08.2017
Ziemia tej krainy stanowi skarbnicę początku oraz historii. Tutejsze drzewa pamiętają urodzaj jak i gorzkie czasy. Przez długie lata panowało jedno stado, które przez zdradę i chciwość podzieliło się na dwie frakcje, Lwią Ziemię i Złą Ziemię. Mimo iż każde prowadziło osobną politykę przez zawiść narastały konflikty. Podczas słynnej walki Simby z Zirą spór został zażegnany, tego dnia Lwia ziemia powiększyła się o nowych członków stada, zmęczeni ciągłymi walkami zapomnieli o ostrożności i o tym, że gdzieś może czaić się niebezpieczeństwo. Po kryjomu narodziło się nowe stado planujące zamach na Lwich. Przez rozleniwienie się nowej królowej oraz króla, Kiary i Kovu, doszło do najgorszego. Potomek władców, Kion został zamordowany przez członków obcego stada, którzy zajęli tereny dawnej Złej Ziemi. Po tragicznym zdarzeniu lwioziemcom dopiero teraz otworzyły się oczy, było już jednak za późno a czasu nie da się cofnąć. Stada obecnie mają do siebie wrogie nastawienie i choć utrata jednego z nich boli, nie mieli zamiaru planować kontrataku. Obecnie Lwią Ziemią włada córka Kiary, Maisha, która zaciekle pilnuje by nikt nie wchodził na tamtejsze tereny. Jednakże zarówno ona jak i przywódca krwawych, Hazir zaaferowani mocno w wzajemnej nienawiści, nie mają pojęcia że tuż obok są jeszcze dwa inne stada. Kim są i czy stanowią zagrożenie?

Kundle
23.12.2017
Kiedy przyjeżdża się do brytyjskiego Carnville, ma się wrażenie, jakby czas się tutaj zatrzymał. Urocze miasteczko wygląda jak żywcem wyjęte z XIX wieku! Szczególną uwagę przykuwają stare domki na jednej z głównych ulic oraz kolorowe kamienice, które zapierają dech w piersiach. Ludzie żyją tutaj spokojnie i jak to w małych mieścinach bywa- każdy zna każdego. Tylko... Czy aby na pewno wszystko wydaje się tak spokojne i poukładane z perspektywy... Czterech łap? Można powiedzieć, że psy w miasteczku rządzą. Oczywiście każdy na swój sposób. Jedne umilają życie dwunogom, a inne kradną jedzenie, buszują po koszach i zajmują tereny, na których budzą strach w oczach małych dzieci. Niektóre jedzą lepiej od swoich właścicieli, a inne chodzą głodne, cierpliwie wybierając odpadki z restauracji czy sklepów.

[Profil]
    [prezentacja] [warsztat graficzny] [warsztat techniczny]
   Podziel się na:  
goldblooded



gram na
berrylane, tinseltown, leavenworth

o sobie
sometimes our blood runs with gold

kontakt najlepiej przez gg


Wysłany: 2017-08-02, 14:53   

fora manga & anime

pokemon crystal
23.03.2011
Marzyłeś kiedyś, by zostać trenerem lub koordynatorem Pokemonów? Wybrać niepowtarzalnego startera z którym wyruszysz w prawdziwą podróż. Móc zdobywać nowe stworki, trenować je, by stały się championami. Na Crystalu zapewniamy takie atrakcje! Najpierw wystarczy założyć kartę postaci, a potem wybrać odpowiedniego mistrza gry, który poprowadzi Ci niezapomnianą przygodę. Dodatkowo oferujemy: Fakemony, pokazy, walki z liderami i innymi userami, konkursy z nagrodami, eventy, zagadki itp. Ale to nie wszystko, bowiem możesz także zdecydować się na granie Pokemonem! Warto wspomnieć, że poznasz tu wielu przyjaciół z różnych stron Polski. Zaproś znajomych i pozwól ponieść się na skrzydłach wyobraźni już dziś!

wishtown
maj 2013
Po świecie, niczym zaraza zaczęła rozprzestrzeniać się tajemnicza mutacja. Powodowała ona zmiany w centralnym układzie nerwowym, wywołujące nietypowe objawy. Według miejskich legend, ludzie dotknięci tą chorobą zyskiwali kontakt z zaświatami, inni twierdzili, że w ten sposób zostali naznaczeni przez samego Szatana, a moce, które zyskali to oznaka klątwy. Co gorsza, ze śpiących umysłów chorych bez udziału ich wiedzy i woli zaczęły wydostawać się potwory. Nazwane Koszmarami bestie rozpoczęły sianie spustoszenie wśród ludzi. Zabijały, pożerały i niszczyły. Mieszkańcy pewnego angielskiego miasteczka postanowili się zjednoczyć w walce przeciw potworom i tym, którzy dali im życie. Małe obywatelskie stowarzyszenie w zatrważającym tempie rozrastało się, aż urosło do rangi ogólnoświatowej organizacji, mającej na celu ochronę ludzi przed wiedźmami – Inkwizycji. Czarownice, obawiające się zagrożenia ze strony ludzi, odsunęły się w cień. Wiele z nich zamieszkało w mrocznych lasach. Jednak ostatnimi czasy pokazuje się ich coraz więcej. Słyszy się także o demonicznym Cyrku wiedźm, porywającym dzieci. Wszystko wskazuje na to, iż czarownice szykują się do odwetu na ludziach. Czy Inkwizycja jest gotowa, by odeprzeć atak?

black butler
czerwiec 2013
Osłonięty wieloma tajemnicami okres epoki wiktoriańskiej to nie tylko barwny czas frywolnych poczynań arystokratycznej klasy wyższej, to nie tylko rewolucja przemysłowa i budzący się sprzeciw robotników. To również ciągnące się pasmo zbrodni doskonałych i kryminalnych zagadek wszech czasów, którym czoło stawia Scotland Yard często bezradnie rozkładając ręce. Ten mroczny świat zamieszkują wspólnie z ludźmi: demony, które wykorzystując słabość człowieka zawierają kontrakty w zamian za dusze śmiertelników; anioły pragnące oczyścić plugawą ludzkość z grzechów; shinigami zaprowadzające porządek pośród problematycznych dusz, a także piekielnie zwierzęta o nieprzewidywalnej naturze. Przetrwanie w tym świecie jest prawdziwym wyzwaniem, które może okazać się przygodą na śmierć i życie.

Shinobi-war
marzec 2015
Świat, w którym odbywa się rozgrywka bazuje na uniwersum ukazanego w mandze/anime, ale nie jest jego wierną kopią. Mimo tej samej genezy, wydarzenia toczą się w całkowicie inny sposób. Akcja ma miejsce jeszcze przed założeniem ukrytych wiosek. W czasach pełnych wojen i krwawych spisków, gdzie zwaśnione Rody walczą o każdy kawałek ziemi. Sojusze powstają i upadają, a wielcy Shinobi rodzą się i obracają w proch. Kontynent pełen jest niebezpieczeństw i tajemnic, takich jak Głębokie Odnogi - prowincja będąca schronieniem dla wszelkiego rodzaju morderców i elementu przestępczego, albo też Tajemnicze Lasy, obfitujące w dziwaczne formy życia i nieznane zagrożenia. W tym wszystkim powstają ostoje spokoju, neutralne prowincje skupiające się na handlu i rozwoju świata. Realia ocierają się o późne średniowiecze, ale z każdym kolejnym rokiem powstają nowe wynalazki i wygody życia codziennego. Świat idzie do przodu z każdym kolejnym dniem, który może okazać być ostatnim. A pośród tego wszystkiego Shinobi - ludzie swoimi możliwościami wykraczający poza możliwości zwykłego śmiertelnika. Plucie ogniem, zwiększanie swoich rozmiarów, kontrola piasku, możliwości medyczne, a nawet popychanie świata niezwykłymi mechanizmami. Gracz wciela się właśnie w jednego z nich. Chyba, że zechce zagrać Samuraiem - honorowym wojownikiem, mistrzem miecza, który może i nie jest przystosowany do tego co mogą osiągnąć Shinobi, ale bije ich na głową sprawnością fizyczną i hartem ducha.

  
[Profil]
    [prezentacja] [warsztat graficzny] [warsztat techniczny]
   Podziel się na:  
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ZAMKNIĘTY ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  




wxv.pl - załóż forum dyskusyjne za darmo





administracja
Partnerzy
Masz tumblr z avatarami, bloga z kodami lub coś innego, co określa Twoją twórczość? Wyślij na pw administracji banner o wymiarach: 40x120px